BOLET MANGAL / ANKARA

İç Ses – Buluuuuutttt
Ben –  Efendiiiim !!
İç Ses – Dün Ankara’da AVM’de Food Court’da yemek yemişssinnnn!!!
Ben – Eee yedim ne olmuş ??
İç Ses – Pişman değil misin ?
Ben – Yooo, neden ki ?
İç Ses – Oğlum sen değil misin ben Avm’de, food courtlarda vs yemek yemem diye böbürlenen kasılan her yerde ?
Ben – Benim de, yemişsem ne olacak ? Hem sen benim ne yediğimi biliyor musun da konuşuyorsun ?
İç Ses – Anaaa!! tipe bak ? Ne yedin lan??
Ben –  Bolet yedim… Köfte, tavuk şiş vs. Hemde mis gibi mangalda ..
İç Ses – O ne be ?
Ben – Mangalda köfte, tavuk şiş, pirzola, antrikot yanında bol közlenmiş biber, domates, mis gibi ekmek ..Buz gibi kutu kola
İç Ses – Pardon yaa ben seni AVM’de yedin sandım da, kızdırmak sataşmak istedim. Sorry !!
Ben – Yok yok kızmadım Avm’de yedim ben bunları işin güzel yanı.

Evet,
İç sesimle de atıştığım gibi Avm’de yemek yemeği gereksiz görüyorum, yemek sokakta yenir. Bu benim yaklaşımım ve düşüncem pek tabii ki. Hele hele gezmeye tozmaya geldiysem kesinlikle dışarılarda ve sokaklardayım.
Ankara’dayız ailece yine ve İdeal Kebap  faciasından sonra temkinliyiz. Optimum Avm’de işlerimiz var ve yine her zamanki gibi planlama hatası yaptık. Üzerine bir de aşırı yağmur olayı tuz biber oldu. Tıkıldık kaldık AVM’ye, bizi içerilere hapsetti resmen. Oysa dışarıda blog için yemek yeme hayallerim vardı. Dolaş dolaş açlık bastırdı ve ne yapalım çıktık yemek katına mecburen, eşimde hevesimin kaçtığının farkında posarma diyor bana sürekli, buluruz değişik güzel birşey diye diye teselli ediyor. Oysa dediğim gibi fotoğraf makinam, restoran ajandam ve Kung Fu panda göbeğimle sürekli bir yer keşfeder yazarız modundaydım. Neyse ki bolet teselli oldu bir anda.
Yemek katında Bolet Mangal hemen göze çarpıyor zaten, bağırıyor ben buradayım diye. Görünce yok canım dedim Avm’e içinde mangal yapan bir yer. Yaklaştık bir baktık bayağı bildiğin mangal. Bursa Anatoliumda Kumrucu Şevki’de buna benzer bir dumur var çünkü, yılların kömürde pişen kumrusu orada mangalda ve kömürde pişmiyor. Sebep ? AVM yönetimi mangala izin vermiyor.
Vallahi bravo Bolet Mangal’a diyorum. Asıl yerleri Cepa’da bulunuyormuş. Cepa’daki 500 kişilik bir mangal restoranıymış,  Optimum’daki daha bir Avm konsepti şeklinde. Avm içerisinde kömürde birşeyler yemek iyi bir fırsat diye düşünüyorum, biz beğendik valla.

the fan of tasty foods diyor ki;

* Köfte, tavuk ve et ürünlerinin tamamı mangalda pişiyor,
* Izgaralar kg hesabı olarak fiyatlandırılmış ; köfte 250 gr ( 8 adet) 8,00 TL / tavuk şiş 200gr (1 şiş)  5,00 TL gibi
* Bütün garnitürler de kebapçı usulü közleniyor,
* Avm yemek katlarında pek alışık olduğumuz köpük tabak kullanılıyor,
* Ayrıca çiğ olarak kg şeklinde almak mümkün,
* Paket servis yok Gel – Al servis var, telefon ile sipariş verip gelip alabiliyorsunuz,
* Franchise çok yakında başlayacakmış,
* Cepa’da çocuklar için oyun alanı da mevcut,
* Her iki yerde de alkol bulunmuyor,

Foto;
the fan of tasty foods 2011
Ankara

İletişim ;
Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi | Eryaman Ayaş Yolu No:93 06930
Ankara
Tel : 0.312.2804070

Web site ;

http://boletmangal.com.tr/

